.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام هیئت تجاری مازندران به تاشکند

نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان مازندران گفت: هیئت اقتصادی - تجاری مازندران برای شرکت در نمایشگاه اختصاصی توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران 29 شهریور ماه عازم تاشکند می شوند.

به گزارش شمال نیوز، احمد اصغری در جلسه هماهنگی اعزام این هیئت اقتصادی تجاری افزود: این مهم برای نخستین بار در تاریخ مازندران صورت گرفته که هیئت تجاری مازندران به صورت مستقیم از طریق فرودگاه دشت ناز ساری به مقصد تاشکند پرواز داشته باشند.

وی با قدردانی از همکاری مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مازندران سرپرستی این هیئت اقتصادی را معاون برنامه ریزی استانداری مازندران اعلام کرد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران با اشاره به اینکه اتحادیه صادرکنندگان استان در برگزاری نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در تاشکند تلاش های جدی داشته است تصریح کرد: زمان پرواز این هیئت 140 نفره دولتی، اقتصادی، تجاری، بازرگانی ساعت 16 عصر دوشنبه 29 مهرماه از فرودگاه دشت ناز ساری خواهد بود.

اصغری با بیان اینکه کشاورزی، صنایع غذایی، معدن، خدمات فنی و مهندسی،فضای سبز بخشی از تولیدکنندگان و صنایع فعال شرکت کننده در نمایشگاه تاشکند هستند مجری برگزاری این نمایشگاه را استان مازندران اعلام کرد.

وی از برگزاری نشست های مشترک اقتصادی، تجاری، بازرگانی میان شرکتهای تجاری و اقتصادی مازندران و ازبکستان در حاشیه نمایشگاه تاشکند خبر داد و گفت: نتیجه مذاکرات طرف های مختلف تجاری، صنعتی و کشاورزی برای توسعه مازندران حائز اهمیت است.

نائب رئیس اتاق اکو ایران هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در تاشکند را شناسایی بازار این کشور و پتانسیل یابی برای صادرات محصولات مازندرانی به این کشور دانست.

اصغری زمان افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان را چهارشنبه 22 سپتامبر و 31 شهریورماه اعلام کرد: مراسم اختتامیه این نمایشگاه ساعت 17 عصر دوشنبه 24 سپتامبر مصادف با دوم مهرماه با حضور مقامات محلی مازندران، مسئولین سفارت ایران در تاشکند و تجار بازرگانی ایران عنوان کرد.

نماینده خبرگزاری مهر در مازندران و خبرنگار روزنامه محلی فجرخزر مازندران به عنوان گروه خبری این هیئت تجاری اقتصادی را همراهی می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.